Jak przystąpić do Cat Club Feniks?
Żeby zostać członkinią lub członkiem stowarzyszenia Cat Club Feniks:
1. Wypełnij i własnoręcznie podpisz deklarację członkowską.
Uwaga: jeżeli przystępujesz do CCF z inną osobą (np. małżonkiem, siostrą, itd.) to każda osoba musi wypełnić i podpisac osobny druk deklaracji członkowskiej.
2. Skan deklaracji członkowskiej (lub zdjęcie dobrej jakości) wyślij pod adres ccf@catclubfeniks.pl
4. Po jej otrzymaniu wyślij pocztą pod adresem stowarzyszenia następujące dokumenty:
a) wypełnioną i podpisaną deklarację członkowską;
b) wypełniony i podpisany druk zgłoszenia danych osobowych do FPL
UWAGA: dla każdej osoby musi być wypełniony osobny druk.
c) oryginały rodowodów swoich kotów;
UWAGA: jeżeli rodowód jest wydany przez FPL (Felis Polonia), to możesz do klubu wysłać tylko kserokopię. Dla wszystkich innych rodowodów wymagane jest przesłanie oryginału oraz wniosku o wykonanie nostryfikacji.
d) dołącz wnioski o wykonanie nostryfikacji (jeżeli rodowodów nie wystawiła federacja FPL);
e) zaświadczenie z poprzedniego klubu FPL (jeżeli byłaś / byłeś członkiem jakiegoś) o rozliczeniu się ze składek i opłat za dokumenty;
f) zaświadczenie od lekarza weterynarii dla każdego kocura o tym, że oba jego jądra prawidłowo zstąpiły do worka mosznowego (zgodnie z regulaminem hodowlanym FIFe – 3.2);
g) na konto klubu wpłać składkę członkowską i opłaty za pozostałe dokumenty zgodnie z cennikiem, a kopię wykonania przelewu lub wpłaty dołącz do dokumentów.
- Nowi członkowie przystępujący do stowarzyszenia od 1 lipca do 30 września opłacają tylko połowę należnej składki.
- Przystępujący od 1 października do 30 listopada opłacają 1/4 składki (indywidualna – 17zł, rodzinna – 19zł).
- Przystępujący od 1 grudnia opłacają składkę za grudzień w wysokości: indywidualna – 8 zł, rodzinna – 9 zł.
Wszystkie dokumenty prosimy wysłać listem poleconym priorytetowym pod adres:
Cat Club Feniks
Piotr Sawicki
ul. E. Plater 1
48-100 Głubczyce
O przyjęciu w poczet członków CCF informujemy drogą mailową. Oryginały rodowodów kotów odsyłane są w kilka dni po dokonaniu rejestracji kotów w klubie listem poleconym priorytetowym.
Żeby zostać członkiem naszego stowarzyszenia, trzeba mieć adres mailowy i oczywiście regularnie sprawdzać pocztę. Tą właśnie drogą komunikujemy się z naszymi członkami i wysyłamy wszystkie informacje klubowe.
Po zarejestrowaniu otrzymuje się e-mail’a z linkiem aktywującym dostęp do strefy klubowicza. Obowiązkiem nowego członka jest aktywowanie dostępu i sprawdzenie czy wszystkie dane osobowe oraz dane zarejestrowanych kotów zgadzają się.